חוק השלישים, איך להגדיל את כמות הלקוחות היוצרים קשר דרך האתר

ממשק משתמש טוב הוא ממשק שמסוגל לכוון את העין של הלקוח הפוטנציאלי בדיוק לאן שאנו רוצים שתגיע, להנעה לפעולה כמובן!

חוק השלישים המגיע מעולם הציור, עיצוב גרפי והצילום יכול לעזור לנו גם בעולם הממשקים והאתרים!

חוק השלישים עוזר לנו בתכנון מיקום האלמנטים שלנו באיזורים אסטרטגיים בהם העין נוטה להתמקד.

חוק השלישים הוא חוק מוכר וידוע ונעשה בו שימוש רב בתחום הצילום העיצוב והציור.
חוק השלישים הוא פשוטו כמשמעו חילוק התמונה לאיזורים ע"פ 3 עמודות על 3 שורות, מחקרים מראים כי העין תתמקד בנקודות ההמפגש של פינות איזורים אלה.
בנקודות אלו נשים את האלמנט הכי חשוב לנו מבחינת הנעה לפעולה, למשל כותרת מלהיבה, מספר טלפון, לחצן המוביל ליצירת קשר או טופס יצירת קשר.

אם נוסיף לעיצוב אובייקט הראה כאילו הוא נע כמו רכב נשים אותו בנקודה בצד ההפוך מכיוון התנועה מה שייתן אפקט המראה כי יש לאובייקט לאן להתקדם ומצידו השני נשים אלמנט הנעה לפעולה ובכך נכוון את עין המשתמש לכיוון זה.
לדוגמה בתמונה זו החלק האחורי שך מכונית זו נמצא בשליש הימני התחתון וכיוון התנועה הינו שמאלה:

כמובן שניתן לשים יותר מאובייקט אחד בנקודות שונות כל עוד נשמור על היררכיה ויזואלית, על היררכיה זו נלמד במדריכים הבאים!

רוצים אתרי אינטרנט ודפי נחיתה המתוכננים באופן ממוקד לפי עקרונות שיכולים להביא ליותר לקוחות שיתקשרו אליכם?
צרו איתנו קשר!

מוזמנים ליצור קשר

לקוחות מספרים

מדריכים נוספים

מוזמנים ליצור קשר

לקוחות מספרים

מבצעים

דילוג לתוכן