מיון לידים חמים בג'ימייל

* מאמר זה מסביר את הדרך שבה אנו בעסק ממיינים מייל מהאתר שלנו, אין להתייחס למאמר זה כהדרכה או דרך עבודה ואין אנו אחראיים על כל נזק שיכול להיגרם בעכבות מאמר זה, יישום המאמר הינו באחראיות הקורא בלבד!*

מי מאיתנו לא חווה זאת? מקבלים לידים מהאתר או מספק לידים חמים כזה או אחר והם מתפזרים לנו במייל בין מיילים אחרים ונקברים בין ערימות של ספאם,
נמאס לכם להיות דייגי לידים במייל?
קראו את המדריך ולמדו איך אנחנו מתמודדים עם בעיה זו!

מיון מיילים מהאתר, דבר קרטי לפעולה תקינה של העסק שלנו, כמובן שליד חם מאתר מוכן לקידום שהשקענו בו מאמץ רב הוא דבר יקר ערך ולא נרצה שייעלם לנו, מוניטין העסק שלנו עומד על יחס אישי הרי.

הנה דוגמה לליד:

מייל דוגמה
מייל דוגמה

למיון הלידים לתקיה ספציפית ללידים ניתן להדביק בחיפוש את החלק בהודעה שאנו מחפשים במייל ולבחור ב"הצג אפשרויות חיפוש" המסומן באפור משמאל:

הפעלת חיפוש מתקדם בתיבת המייל
הפעלת חיפוש מתקדם בתיבת המייל

 

לדוגמה ניתן לבחור בשדה המופיע תמיד כמו "שם:" ואחריו להוסיף את הסימן (*) שמגדיר לתיבה לחפש את הטקסט בתנאי שמופיע אחיו עוד טקסט ולכן החיפוש יהיה "שם:(*)", דרך אחרת לחיפו תהיה לחפש את המייל ממנו האתר שולח המופיע ב"מאת:".

חלק ה"מאת:" במייל
חלק ה"מאת:" במייל

באפשרויות החיפוש נלחץ על "מסנן חדש" המסומן באפור בחלק השמאלי התחתון:

 

חיפוש מתקדם
חיפוש מתקדם

במסנן נבחר באופציות כפי שמסומן בתמונה:

אופציות מסנן המייל
אופציות מסנן המייל

הסבר על האופציות:

  • "דילוג על תיבת הדואר הנכנס(העברה לארכיון)" כך שהלידים יועברו ישר לתווית(ארכיון) שאותה ניצור ולא יופיעו בתיבה הכללית.
  • "החלת התווית" כך שהמיילים ייכנסו לתווית(ארכיון) שניצור.
  • "הפעלת המסנן על "מספר" שיחות תואמות" כך שהמסנן יפעל על המיילים שכבר קיבלנו בעבר.

לחיצה על מסנן חדשנבחר ב"בחירת תווית…" ובה ניצור תווית חדשה למשל "לידים חמים מהאתר":

תווית חדשה
תווית חדשה

ונלחץ על ה"אישור" המופיע בכחול משמאל למטה:

יצירת תווית חדשה
יצירת תווית חדשה

לבסוף נלחץ על "מסנן חדש" בכחול משמאל למטה:

לחיצה על מסנן חדש

והנה יש לנו מסנן חדש למייל עם תווית שבה מופיעים כל המיילים המתאימים לפילטר שהגדרנו!

תווית חדשה במייל
תווית חדשה במייל

רוצים אתר שניתן לקדם אותו בגוגל? כזה שעשוי לגרום ללקוחות להגיד "וואו!"? תפנו אלינו!

 

 

 

 

תוכן עניינים

מוזמנים ליצור קשר
לקוחות מספרים
מדריכים נוספים
מוזמנים ליצור קשר
לקוחות מספרים
דילוג לתוכן